Header Ads

Pancake je pun, tapi luar biasa hasilnya. Pasti sayang nak makan!


Bagi yang dah biasa makan pancake, dalam kepala mesti terbayang bentuk bulat warna coklat. Lain pula hal nya dengan tukang buat pancake "pelik" ni. Ada bermacam rupa dan warna tau. 

Menerusi akaun instagram Tiger Tomato yang mempunyai lebih 300 RIBU pengikut, video cara pembuatan pancake tersebut sangat menarik perhatian. Tak hairan lah setiap video mendapat beratus ribu tontonan. Kat youtube pun ada kalau korangss nak tengok.

Hmmm, kita nak melukis pun ambil masa berjam, mimpi je la nak buat pancake macam tu.

Credit:



Antara rupa pancake yang dah siap:






2 comments:

  1. Serius, comelnya. Sangat creative!. Dulu kalau saya buat pun yang basic je. Mmm nak belajar mcm ni kena pandai melukis . Lama da x melukis.

    ReplyDelete
  2. Allahu, comel gilaaaaa. Kreatif betul diorang ni

    ReplyDelete

Powered by Blogger.