Header Ads

Ibu hamil bergerak makin lincah sejak ada Biobax.


Satu benda je Ema nak cakap, Biobax ni kan "pakai sekali dah dapat kesan". Fuhh. Cepat betul, entah jampi apa dalam spray minyak urut ni.

Takyah tunggu asben urut kaki, ambil Biobax kasi zasss, lega terus! Gunanya mudah sangat, takde lagi lenguh otot dan sakit sendi. Biasa lahh iols berbadan dua bila start berjalan sana sini, abehh letih satu badan. Mujur laa ada minyak urut luar biasa ni ni kan.

Ema sebenarnya suka betul amalkan petua guna bahan dapur. Dah ada beberapa perkongsian pasal petua bahan dapur kat FB EmaTunz dan IG EmaTunz.

Cumanya, Ema tak jumpa petua hilangkan badan lenguh guna bahan dapur. Tips lain kena tidurr je la nak hilang lenguh. Tapi kalau lenguhh sangat, sampai tak boleh tidur betul tak uols?

Lenguhh ni kan "sakit manja", selagi takde yang urut, selagi tu la tak puas hati. Bila tahu Biobax melegakan lenguh sekelip mata, tambah best sebab mengandungi bahan bahan selamat, cara nak guna pun senang, hah apa lagi kan. Biobax terus jadi besfren la.

Nak kemana mana, Ema mesti bawak spray ni letak dalam beg tu. Seronokk jadi ibu hamil yang ektipp, bergerak sana sini dengan selesa, tambahan pula bayi semakin membesar dalam perut.


Info Biobax Cool Therapy:

  • merupakan satu produk Spray Terapi Sejuk, menggunakan Nano Teknologi yang memberikan Penyerapan (tidak berminyak) dan kesan yang cepat seawal 5 minit. Bahan utama terdiri daripada Habbatussauda, Minyak Zaitun, dan Minyak Kayu Putih.


Penggunaan Spray ini membantu :

  • Ibu Hamil yang kerap mengeluh Sakit Belakang dan Pinggang
  • Warga Tua yang sering alami masalah lutut
  • Melegakan Sakit Belakang ketika bekerja
  • Melegakan “Muscle Pain” ketika bersukan (sebelum dan Selepas)

Berbeza dengan minyak lain, Biobax bersifat sejuk, berangin dan wangi. Sangat sesuai bagi yang tidak menyukai minyak panas. Tiada kesan sampingan dan ada pengesahan Kementerian kesihatan Malaysia (KKM : NOT170503687K).

Gunakan Kod Coupon : RM20, order online di > biobax.my

No comments

Powered by Blogger.