Header Ads

Wonderful March Giveaway by Raydah Alhabsyi

Wonderful March Giveaway by Raydah Alhabsyi

Ehh uols kenal tak Raydah ni? Blogger periang yang suka post gambar checomel tuu. Sekarang ni dia tengah buat Comeback Giveaway tau. 

Memandangkan bulan Mac ni bulan kelahiran Raydah, maka nya dia menggelarkan "giveaway paling menakjubkan". Tu diaaaa. Tapi kan, peserta tak dapat hint lagi hadiah apa bakal dapat sebab Raydah sendiri rahsiakannya. Nak buat suprises gittuw. 

Hah amacam? Berminat nak join uols klik je banner gambar diatas ya. Gudluck semua!

17 comments:

  1. Singgah dari GA yang sama.. All the best..

    ReplyDelete
  2. Goodluck hehe :)

    Blog updated.https://ikashoid.blogspot.my/2018/03/bersyukurkah-kita.html

    ReplyDelete
  3. dari segmen yang sama. semoga berjaya

    ReplyDelete
  4. Sy dh join GA ni.. good luck ya ^^

    ReplyDelete
  5. Goodluck :)

    https://mylittlestoryi.blogspot.my/

    ReplyDelete
  6. goodluck! azah pun ada join jugak GA yang sama

    ReplyDelete
  7. Good luck! Sy singgah sini dari GA yang sama ^^
    Butang follow xde?

    ReplyDelete
  8. Hi. thnk you so much for joining. The winners will be announced soon. I am so sorry for the late update.

    ReplyDelete
  9. awwww u make me blushed. Hi. thnk you so much for joining. The winners will be announced soon. I am so sorry for the late update.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.