Header Ads

Ohh ada jugak yang minat guestbook hitam ni kan?

Ohh ada jugak yang minat guestbook hitam ni kan?

Lama sungguh dah la order ni dibuat. Dalam bebanyak kaler, kastemer pilih kaler ni. Masa memula dapat order ni, kain tu pun dia yang pilih. Hitam kankaler pembunuh, eh. Kalau silap gabung, tenggelam la terus ceritanya.  Ema tanya gak kat adik manis tuhh,

"seriously?"
Kalau dah tu pilihannya, Ema layan kan aje. Ahjom tengok, menjadi ke tidak.

Ohh ada jugak yang minat guestbook hitam ni kan?

Betul lahh cakap orang, lain orang lain cita rasanya. Dah tanggungjawab Ema ambil tempahan mengikut citarasa diorang. Jadi kita buatkan juga sampai kastemerr puas hati. Oh ya, dia nak hitam ni dipadankan dengan reben biru turquise. 

Mujur laa kastemerr puas hati. Dah siap hasilnya, selamat diserahkan kepada tuan punya badan.

Ohh ada jugak yang minat guestbook hitam ni kan?

Ohh ada jugak yang minat guestbook hitam ni kan?

Ohh ada jugak yang minat guestbook hitam ni kan?

Ohh ada jugak yang minat guestbook hitam ni kan?

Ohh ada jugak yang minat guestbook hitam ni kan?

9 comments:

  1. cantik2. yang pasti wowwwwwwwwwwww :D

    ReplyDelete
  2. nieyl punya dlu warna hitam putih...

    ReplyDelete
  3. saya lebih suka kaler pastel, tapi buku atas ni boleh katakan cantik juga

    ReplyDelete
  4. nampak cantik hasilnya, thanks sebab bagi ilham

    ReplyDelete
  5. alahai suka nya, comel je tengok bila dah siap.

    ReplyDelete
  6. look nice, gudluck for your artwork

    ReplyDelete

Powered by Blogger.