Header Ads

Nikmati 6 feedback terbaru kulit kusam, rawat guna WD


Segarnya rasa bila dah calit WD. Selain calit-calit dkt 3 nadi, lebihan tu calit juga dekat hujung kening untuk seri muka. Bau je WD, macam ada aura positif masuk dalam badan. Dari stress memanjang sekarang dah positif jeeee selalu.

WD ni nampak kecil tapi ada 1001 manfaat untuk wanita. WD adalah krim kecantikan merawat kulit dari dalam melalui sapuan di nadi. Calit dinadi untuk rawat kulit dari dalam.

Kadang-kadang kita naik jerawat susah nak susut, kulit kusam, nampak tua dari usia, lesu, disebabkan masalah dalaman dan toksin dalam badan kita. Toksin ni umpama racun dalam badan. Boleh menyebabkan u olsss guna apa2 susah nak dapat kesan terbaik. Macam ada penghalang untuk cantik.

Bila toksin dan dikeluarkan, senang bahan2 WD nak menyerap sbb ianya menggunakan teknologi nano. Sangat berbeza dgn krim lain. Teknologi nano ni molekul dia sangat halussss, 50 kali lebih halus dari sehelai rambut. Liag roma kulit kita ni sangat kecil, jadi molekul yang halusss lagi pantas menyerap. Boleh rasa tekstur WD licin dan tidak berminyak. Takde sikit pun rasa kesat serdak serdak.

Siapa ada WD tu lepas sapu cuba lap pakai tisu, takkan ada krim atau warna yg melekat pada tisu. Jangan cuba cuba sapu skincare korang pada nadi sebab takkan menjadi! .

Nak cantik cara mudah?
WD RM95
Beli 3 unit sekaligus dapat RM75 setiap satu (jimat RM60)


Direct whatsapp : > KLIK SINI <
Info lanjut : > KLIK SINI <

Kredit info WD - 
nourainterbaik2_stokis






Direct whatsapp : > KLIK SINI <

Info lanjut : > KLIK SINI <

10 comments:

  1. wahh nampak ketara perbezaan tu..mcm menarik ja WD ni

    ReplyDelete
  2. ketara nye perbezaan kulit, ingredient beras ke ?

    ReplyDelete
  3. satu unit rm95 ? kalau beli 3 unit jatuh harga rm60 setiap satu? wowwww !

    ReplyDelete
  4. kemain diskaun dia . kene grab laguni hehehehe

    ReplyDelete
  5. Nampak perubahan disitu.. Kalau nak jimat boleh beli secara berkongsi.. murah tu..

    ReplyDelete
  6. wow!nampak perubahan yg ketara juga..

    ReplyDelete
  7. Wah...nampak menarik. Nak cuba dapatkannya and try guna lah nanti

    ReplyDelete
  8. makin berseri muka lepas calit krim ni

    ReplyDelete
  9. Bagus produk nih. Perubahan wajah yang ketara.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.