Header Ads

Krim WD meresap ke bawah kulit dan terus bertindak.

ainaa_serum

Betullah orang kata tak putih takpe, paling penting biarlah kulit muka bebas dari parasit jahat, bebas dari minyak berlebihan. Cantik sangatlah bila kulit dah bersih ni! Memang terserlah kecantikan tu.

Agak-agak uols, apa yang akan berlaku kalau uols konsisten mencalit WD saban hari? Baca bawah ni dulu dan fikir-fikir kan lahh ye.

WD bantu utk buang toksin dan darah kotor yg berkampung dalam badan kita. Itu sebabnya parasit jahat suka sgt berkawan rapat dengan kulit muka awak. Bila dalaman bersih, lagi mudah skincare nak buat kerjanya.

Bayangkan bila WD dah meresap dalam kulit, bahan2 akan terus buat kerja untuk kulit kita. Botol pertama WD baru nak jalan jalan kenalpasti masalah kita. Janganlah giveup. Konsisten dulu. U olss ingat senang nak sental keladak dalam badan? Sedangkan lumut di batuan pun ambil masa untuk lunturkan apa lagi badan kita yg berpuluh tahun penuh dengan toksin. .

Kita nak kulit bersih bukan sebab minta dipuji, tapi cukuplah untuk bina keyakinan dalam diri. Saya tahu betapa ramai diluar saya yg tak yakin diri untuk berjumpa org ramai sebab masalah jerawat. Jom bertindak segera, kita kesiankan diri kita dulu.

Diskaun FATTAH HATI masih berlangsung awak!

Direct whatsapp : > KLIK SINI <
Info lanjut : > KLIK SINI <

Kredit info WD - 
nourainterbaik2_stokis

8 comments:

  1. Betul... Yang penting kulit bersih sebersihnya.. Barulah keyakinan tu hadir dan ras lebih bersemangat untuk teruskan aktiviti harian kita.

    ReplyDelete
  2. nampak menarik la krim ni..agak- agak umur seawal berapa tahun bleh guna? sebab anak dara akak selalu mengadu kulit dia dah Tan..hahahaha..mana taknya berjemur je kat sekolah

    ReplyDelete
  3. Yang penting mentaliti masyarakat sekarang perlu ubah. Putih tidak bermakna cantik, gelap tidak bermakna tidak lawa. Banyak produk sekarang nak putih sahaja, padahal kulit yang gelap tetapi bersih itu lagi sedap mata memandang daripada putih yang ada jerawat. After all, skin care sahaja sebenarnya.

    ReplyDelete
  4. wow..menarik krim ni..blh cuba ni..

    ReplyDelete
  5. bagus la, calit calit je kan, tak payah makan supliment

    ReplyDelete
  6. Rasa rasa jika lelaki yang guna ok tak.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.