Header Ads

Koleksi 7 feedback jerawat terbaik, no.4 paling ngeri.

feedback jerawat women desiree _ ainaa serum _ peea dolce lotion

Sesambil cuci mata tengok TUJUH feedback letops ni, jom berkenalan kejap dengan krim WD ni.

Guna WD boleh je nak feeling macam pergi spa, caranya, lepas mandi tu terus jeee sapu WD. Sapuan wajib dekat 3 tempat utama. Nadi tangan, leher, ari-ari dan kawasan berlemak. Keluar bilik air macam baru keluar dari spa feelingnya.

Mana tidaknya dengan bau lavender yg menenangkan, lepas tu dengan fungsinya yg merawat kulit dari dalam memang badan rasa ringan sangat. Lepas calit terus WD jalankan kerjanya. Buang toksin, lancarkan aliran darah, dan aktifkan sel-sel kita yg sedang tidur dan bina sel baru dalam badan.

Kalau ada masalah dalam perjalanan, WD akan berhenti dulu sebelum melancong ke destinasi yang lain. Masalah kita semuanya berbeza. Sebab tu dah beribu testimoni mereka berbeza-beza. Ada yang jerawat hilang dulu, ada pulak kulit anjal dan tegang dulu, ada pulak kulit nampak berseri, glowing/ pinkish seawal seminggu, ada pulak yang sehari calit asyik tertentut tentut ajee.

Siapa baca sampai habis? Like sikit ❤️ WD tengah PROMO sekarang gaisss!


Direct whatsapp : > KLIK SINI <
Info lanjut : > KLIK SINI <

Kredit info WD - 
nourainterbaik2_stokis

2
feedback jerawat women desiree _ ainaa serum _ peea dolce lotion

3
feedback jerawat women desiree _ ainaa serum _ peea dolce lotion

4
feedback jerawat women desiree _ ainaa serum _ peea dolce lotion

5
feedback jerawat women desiree _ ainaa serum _ peea dolce lotion

6
feedback jerawat women desiree _ ainaa serum _ peea dolce lotion

7
feedback jerawat women desiree _ ainaa serum _ peea dolce lotion

8 comments:

  1. Dulu kak sha penanbeli krim ala2 wd ni..nama dia firmax3..ntah wujud ke lg krim tu..hehe

    https://byshaz.blogspot.my/2018/03/cepatnya-anak-membesar.html

    ReplyDelete
  2. Jerawat pun boleh dirawat.. terbaik krimnya..

    ReplyDelete
  3. macam tak percaya je calit je sampai ke muka jadi bersih

    ReplyDelete
  4. Menurut mata saya nih, no 6 yang banyak perubahan.

    ReplyDelete
  5. memang nampak perubahan, kulit jadi makin lawa

    ReplyDelete

Powered by Blogger.