Header Ads

Kenapa pengguna bawa Sabun Bedak Sejuk sampai ke Jepun?


Puas dah bagitahu sabun ni sebjik macam bedak sejuk. Ye la kan, bahan nya pun dari bedak sejuk. Fungsi juga sama macam bedak sejuk, iaitu haluskan kulit, kecutkan jerawat dan kurangkan kulit berminyak.

Ada fungsi lain ke sampai gigih bawak sabun ni ke Jepun? Ini alasan yang Ema terima dari pemilik gambar ni.

Katanya, sabun ni senang guna untuk buang mekap. Ema "ohh" kan saje.

Sebab Ema bukan jenis mekap, jadi tak reti sangat fungsi lain sabun ni. Jawapan Ema yang sangad krikk krikk.

Bila pikir logik, baru paham. Bila travel, senang rupanya bila ada produk berbagai guna. Omputih cakap malti-perpos.

Dalam kes ni, uols melancongg tak perlu nak bawak mekap remover. Sabun Bedak Sejuk ni pun dah cukup tau sayang.

Agak agak travel kejap, uols potong kecik sabun. Takyah bawak selambak camtu. Member sorang ni level lain sebab dah lama jatuh cinta ngan sabun ni.

Ohh macam tu pun boleh ya, baru tahu cerita.

Ohh lagi, sambil terkebil-kebil.

Info lanjut Sabun Bedak Sejuk >klik sini<






6 comments:

  1. best sangat sabun ni..sjuk jer masa guna tu..:)

    ReplyDelete
  2. Mesti best sabun nih sampai obersi dia berjalan...

    ReplyDelete
  3. kalau makeup removal memang ya lah akan jadi kegemaraan nanti :D

    ReplyDelete
  4. amboi..jauhnya sabun berjalan...

    ReplyDelete
  5. Lelaki tak pakai makeup, kalau ada pun, lelaki lembut kot. So, sabun nih wanitalah yang sesuai memakainya.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.