Header Ads

Pentingnya kecantikkan dalaman, rahsia kekal awet muda.

ainaa serum

Nampak kulit muka macam tiada masalah, tapi siapa tahu sebenarnya sedang menanggung masalah kulit sensitif yang teramat sangat sampai giveup untuk cuba mana-mana produk.

Siapa dekat sini jenis kulit sensitif? Pilih lipstick susah, pilih skincare susah, pilih cleanser susah, pilih foundation lagi lahhhh susah. Salah pilih, salah guna meranalah kulit. Lagi sedih bila ambil masa nak pulihkan?

Inilah yang dialami oleh salah seorang pengguna WD :

"Hampir buntu tak tahu nak pakai skincare ape dah. Silap sikit habis bibir menggerutu. Sensitif sangat kulit. Foundation tak boleh ,bedak tak boleh, sunblock tak boleh. Lama-lama ku biar muka berkarat๐Ÿ˜ฅ"

Alhamdulillah jumpa jalan terbaik dengan calit WD. Sapuan WD dinadi, bantu rawat kulit melalui dalaman. Boleh nampak perbezaan kulit tu lagi licin, lagi cerah sekata, muka nampak lebih shape dan paling penting bebas kulit kusam. Betullah kata orang, kecantikan dalaman kita akan terpancar melalui keserian kulit. .

Sebab tu orang dulu-dulu sangat mementingkan makanan berkhasiat seperti ulam-ulaman dan herba. Dulu tak banyak produk kecantikan dipasaran tapi mereka boleh kekal cantik dan awet muda. Itulah pentingnya kecantikan dalaman. Itulah juga yang ekstrak pueraria mirifica yang ada dalam WD bantu untuk merawat kulit dari dalam. Korang je yang tak perasan dia tengah buat kerja senyap-senyap ๐Ÿ™Š

P/S : Kebanyakan masalah kulit berpunca dari masalah dalaman kita. Bagi kulit terlalu sensitif, saya cadangkan guna WD dulu utk rawat kulit dari dalam. Bila dalaman dah bersih, bebas toksin, hormon stabil, aliran darah lancar, sel kulit kembali aktif bekerja, baru skincare dan supplement boleh bantu buat kerja dengan baik. Tiada "roadblock" lagi. Saling melengkapi gitcheww ๐Ÿ’ƒ๐Ÿป

Patutlah pencinta WD ni kalau repeat berkotak-kotak. WD PROMO RM75.

Direct whatsapp : > KLIK SINI <
Info lanjut : > KLIK SINI <

Kredit info WD - 
nourainterbaik2_stokis

4 comments:

  1. Bertambah peloles walaupun umur makin meningkat.

    ReplyDelete
  2. sekarang ni sy dah tak peduli kalau muka gelap. asalkan muka sy bersih dari cela

    ReplyDelete
  3. Jaga yang dalam, yang luar pun jadi cantik.. bagus WD ini..

    ReplyDelete
  4. Zaman skrg ni, jgn jaga luar je..dalaman tu penting juga...
    merawat dari dalam maka lahirlah kecantikan luaran ...:)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.