Header Ads

Masalah kulit 3 sekawan dah boleh pergi main jauh-jauh

z wdec WD _ nad adleesya beauty women desiree _ krim awet muda _ ainaa serum _ 13

Masalah majority kulit wanita asia. 3 SEKAWAN. Kulit kusam, jerawat dan parut jerawat. Okay u olss 3 SEKAWAN dah boleh pergi main jauh-jauh, WD dah jadi perisai kami 😜

Jerawat sangat menganggu penampilan diri. Hilang jerawat, parut pula menghantui. Bila berparut memang automatik kulit pun jadi kusam. Sebab tu 3 sekawan ni sangat menyeramkan! Pakai bedak, foundation, make up. Makin nampak jerawat/ parut dimuka. Nampak tak licin dan rata. Boleh buat keyakinan diri kita ZERO.

Ada orang makanlah apa pun, kulit tetap cantik. Kita? Tergigit kacang pun boleh naik jerawat. Ada orang pakailah produk apa pun untuk muka. Kita? Tersalah sapu krim pun jerawat tengah tunggu masa nak naik. Ada orang pregnant bukan main berseri kulit. Kita? Rasa tak nak keluar rumah 9bulan. Kan? Sebab jenis kulit dan dalaman seseorang tu berbeza antara satu sama lain.

Masalah kulit muka boleh berpunca dari luaran mahupun dalaman. Radikal bebas dari pencemaran udara dan sinar UV pun boleh terjadinya masalah kulit muka. Tapi pernah terfikir bila masuk ke alam remaja (selepas dtg haid) hingga sekarang masalah kulit muka terutamanya jerawat seperti jadi KAWAN BAIK. Susah nak berenggang dengan kulit muka. Itu semuanya disebabkan dalaman kita yang tunggang-langgang. Sebab itu pentingnya merawat dalaman.

Sebenarnya, banyak kaedah atau cara nak hapuskan jerawat. Tradisional? Mungkin lambat. Detox? Mungkin tak sedap. Calit calit ajelah. Mudah sangat. Siapa tak suka kan kulit licin macam ni. Naked face tanpa makeup pun nampak licin glowing. Kulit kalau kusam, kendur, berkedut, istilah glowing tu memang tak boleh ada tau! Senang betul zaman sekarang, calit calit dekat nadi, perubahan sampai ke kulit muka pancarannya! 

WD sekarang PROMO RM75, kalau nak kesan terbaik ambil kombo 3 unit. Rasai perubahannya! 


Klik direct whatsapp : wasap.my/60136483362
Lebih banyak testimoni > IG : SejukSedap <

Credit info WD dari : 

4 comments:

  1. Memang kena try lah jawabnya heheh ^^

    ReplyDelete
  2. ha..siap kau jerawat, dgn calit-calit je ko leh terbunuh..kekeke

    ReplyDelete
  3. wei terus dewi remaja sekarang

    ReplyDelete
  4. memang nampak perubahan, kulit jadi makin lawa

    ReplyDelete

Powered by Blogger.