Header Ads

Mana logiknya produk ni calit di nadi tapi sampai ke muka dapat kesan?

Mana logiknya produk ni calit di nadi tapi sampai ke muka dapat kesan?

Orang kata cantik tu subjektif, tapi dengan sapu sapu WD orang tak boleh nafikan yang kakak sorang ni memang semakin cantik! Sapu 1 krim tapi boleh dapat manfaat berkombo-kombo. Kulit tegang, anjal, glowing, cerah sekata, muka pun lebih V-shape.

Bila dah transform 360 perubahan tu, pasti ada logiknya. Nak tahu logiknya? Memang WAJIB baca info ni. Ini 4 BAHAN SUPERB dalam WD yang buat penggunanya cantik tak ingat donia.

✔️ Gluthatione dan Arbutin sebagai agen pencerah kulit dan anti penuaan.
Kalau dekat Jepun dan Korea, arbutin ni memang pemes digunakan dan jadi bahan penting untuk merawat kulit khususnya mencerahkan, melambatkan proses penuaan kedutan, bintik-bintik hitam dan sunburn. Gluthathione ni diperlukan dalam pemecahan lemak oxidized dan dalam metabolism karbohidrat. Kalau glutathione dalam badan tak cukup keperluan, sel akan cepat mati dan membuatkan sesetengah orang kelihatan lebih tua dari usia dan kulit kering yang mempercepatkan kedutan.

✔️ Esktrak Tree Peony singkirkan toksin jahat.
Bohong kalau ckp dlm badan tiada toksin. Toksin ni berpunca dari pemakanan kita. Itulah punca guna skincare, makan supplement masih tiada kesan bahkan lagi teruk. Rugi tau labur banyak duit tapi sebenarnya dalaman masih berkeladak. Bila berkeladak memang tak boleh tutup kulit muka kita yang semakin kusam.

✔️ Ekstrak Pueraria Mirifica jaga kecantikan dalaman wanita.
Kecantikan dalaman wanita akan terpancar dari wajah yang berseri-seri. Ini yang pueraria mirifica bantu untuk merawat kulit melalui dalaman. Bagus tau untuk kecantikan dalaman kita sbb boleh menganjalkan, menghaluskan liang roma, mengurangkan minyak, merawat dan mencegah pertumbuhan jerawat dari dalam, mencerahkan dan menghilangkan lebam bawah mata. Ini semua antara masalah kulit kita kan? Mesti selama ni ingat nak atasi hanya melalui produk penjagaan luaran tapi tanpa sedar dalaman turut sama kita perlu jaga dengan baik. .

Paling penting bersih dan rawat dalaman dulu. WD bukan skincare tapi dengan penggunaan konsisten keserian kulit secara semulajadi tu tak terkata cantiknya. Baru lah makeup tipis pun serinya memancar-mancar.

WD PROMO RM75 free postage


Klik direct whatsapp : wasap.my/60136483362
Lebih banyak testimoni > IG : SejukSedap <

Credit info WD dari : 
nourainterbaik2_stokis 

5 comments:

  1. wah menarik jugak .. nampak flawless itu hii

    ReplyDelete
  2. Pentingnya kecantikkan dalaman, rahsia kekal awet muda.

    ReplyDelete
  3. Produk yang bagus.. membantu dari dalam untuk mencantikkan luaran..

    ReplyDelete
  4. macam umur belasan tahun plak dah

    ReplyDelete

Powered by Blogger.