Header Ads

Macam tak logik calit-calit kat nadi boleh cantik, tapi...

Macam tak logik calit-calit kat nadi boleh cantik, tapi...

Ini testimoni sebelum selepas menggunakan WD tau, bukan gambar ibu dan anak 🙊 Kata orang umur masih muda kalau guna produk kecantikan lebih cepat kesannya, tapi WD kata dia boleh bantu cantikkan sesiapa sahaja tak kira peringkat umur. Yang WD tahu bila korang dah start calit je dia akan terusssss bekerja untuk cantikkan kita.

Ramai orang fikir ni produk main-main. Macam tak logik calit-calit dekat nadi boleh cantik. Jangan tak tahu, bahan-bahan hebat didalamnya kebanyakan semua dari luar negara. Yang formulated produk WD pun bukan sebarangan orang, Prof chemist lulusan Oxford.

Selain mencerahkan dan merawat kulit, salah satu FUNGSI UTAMA WD adalah menganjal dan menegangkan.

✔️ Ada pueraria mirifica menganjalkan kulit, menjaga aset wanita dan menstabilkan hormon

✔️ Ada pula Arbutin dan Gluthathione. Orang ingat 2 bahan ni hanya untuk mencerahkan tapi jangan tak tahu bahan ini juga berfungsi sebagai agen anti penuaan.

✔️ Kulit kering itu yang cepat berkedut. Jangan risau sebab WD ada Niacinamide, Vitamin B3 yang berfungsi mengekalkan kelembapan kulit. Untuk dalmaan selalu digalakkan minum air lebih, tapi kalau ada khasiat lain yg jaga dalaman untuk kelembapan kulit, itu kulit nampak moist gebuuuu aje! .

✔️ Umur meningkat ni sel-sel dah malas bekerja. Meh WD paksa diorang buat kerja sebab Dimethicone Topical dalam WD bantu mempercepatkan proses pertumbuhan sel kulit serta melindungi kulit dari kekeringan.

Sebab tu saya kata WD ni calit dari anak dara lagilah bagus. 

Bila usia meningkat, umur sekadar angka sahaja. Makin lama calit makin awet muda. Cuba bandingkan kulit muka kita yg masih muda dgn ibu anak empat ni. Siapa lagi tegang dan licin? 🙊

Baru tahu kenapa Si Kenid ni kecil tapi harga RM95 kan? Tapi dengan baik hati ada pula PROMO hanya RM75 sahaja


Klik direct whatsapp : wasap.my/60136483362
Lebih banyak testimoni > IG : SejukSedap <

Credit info WD dari : 

5 comments:

  1. Bila tengok testimoni terus rasa ianya adalah logik hahah! ^^ nice review :3

    ReplyDelete
  2. Muka hitam lengut takut nak main cak-cak sebab ada krim WD.

    ReplyDelete
  3. Baca testimoni nampak logik je.. Calit-calit, cantik..

    ReplyDelete
  4. uish dari lengott terus jadi bidadari putih salju

    ReplyDelete

Powered by Blogger.