Header Ads

Kulit sihat gebu macam kulit baby, kalah anak dara.


Pagi-pagi dah share testimoni cantik. Nak buat macam mana, pengguna WD ni makin konsisten calit makin tegang kulit muka. Anak dara kalau cantik tu perkara biasa. Mummy anak 4 kalau cantik macam ni memang luar biasa. Penangan WD, umur meningkat tapi kulit maintain cantik. Eh bukan maintain, tapi bertambah cantik. Kulit nampak sihat gebu macam kulit baby.

Sebenarnya dulu saya agak pelik kenapa orang dulu dulu amalkan ulam ulaman dan herba untuk kecantikan dalaman. Sekarang baru saya tahu, kecantikan dalaman tu boleh buat kulit kita cantik bukan sekarang sahaja, tapi bila umur dah meningkat tetap cantik. .

Tapi korang perasan tak kebanyakan feedback pengguna WD semua macam tertanggal kulit kusam mereka? Bila senyum nampak pipi tu licin anjal tegang sangat. Kalau kulit kita kering, ada garis-garis halus, pigmentasi, tak tegang itu yang susah nampak glowing.

Ekstrak pueraria mirifica dalam WD ni membantu untuk menegangkan tisu-tisu kendur. Lepastu ada pula gluthathione selain mencerahkan kulit berfungsi juga sebagai master antioksidan. Antioksidan ni penting sebab bila umur kita meningkat, garis-garis halus ni lah yang akan menempel dimuka kita. Dah tegang, dah anjal, dapat cerah sekali. Seronok!

Kejap! Lepas tu dalam WD ni ada ekstrak Saxifraga Sarmentosa yang memutihkan kulit secara semula jadi, mengurangkan minyak serta mengecilkan pori-pori kulit yang terbuka akibat parut jerawat. Lepas tu ada pula Niacinamide iaitu Vitamin B3 yang berfungsi mengekalkan kelembapan kulit. Sebab tu kalau lepas calit alahaiii kulit tu makin cantik, makin cerah, pori tertutup, lembap semulajadi itulah keadaan kulit paling terbaik! .

Setiap hari kita terdedah dengan pecemaran, udara, bakteria, pemakanan, radikal bebas yang menjadi faktor kulit kusam. Sebabtu penting jaga kulit hari-hari bukan secara mingguan atau bulanan. Hari-hari penting untuk jaga kulit. Kalau malas, sesuai sangat untuk korang calit-calit WD aje!

WD PROMO RM75 sahaja!

Direct whatsapp : > KLIK SINI <
Info lanjut : > KLIK SINI <

Kredit info WD - 
nourainterbaik2_stokis

8 comments:

  1. fuhhh lawa kulit dia..kalah kulit cikyan..hahahhaa

    ReplyDelete
  2. Calit WD tak semahal rawatan laser bernilai ribuan ringgit.

    ReplyDelete
  3. Suka baca tajuk tu.. Kulit sihat gebu.. Kenalah pakai WD kan kalau nak dapat kulit cenggitu..

    ReplyDelete
  4. suka la kalau ada blog mcnie..suka share pasal kulit ni...

    ReplyDelete
  5. Kulit sihat macam baby... LeYa memang suka..hehe... Penjagaan terbaik buat suami.. Jom!

    ReplyDelete
  6. good info. dalaman sihat, kulit pun cantik

    ReplyDelete
  7. Akak kalau bab ni memang suka....

    ReplyDelete
  8. mak oi habis runcing dagu dia

    ReplyDelete

Powered by Blogger.