Header Ads

Hanya perlu konsisten sapuan di nadi dan banyakkan minum air.

Hanya perlu konsisten sapuan di nadi dan banyakkan minum air.

Hampir 50 botol WD, bukan sebotol dua. Kulit cerah satu badan. Bukan muka je tau. Sebab antara kandungan dlm WD adalah Gluthatione dan Arbutin dimana antara fungsinya ialah mencerahkan kulit.

Jeragat & jerawat pun akan beransur hilang. Tak perlu nak bancuh, makan, shake-shake. Konsisten sapuan di nadi dan banyakkan minum air. Kulit tegang, anjal, dan cerah. .

Korang yang dah beli dan guna, tolong konsisten. Jangan dah beli, tak nampak kesan korang stop. Sangat sangat rugi. Toksin-toksin tu perlu dikeluarkan dari terus terkumpul dalam badan. Kalau selama ni tak pernah buang toksin, lagilah macam-macam dah terkumpul dalam badan tu. Guna skincare susah nak sesuai, supplement susah nak serap sepenuhnya. Tu sebabnya salah satu punca jerawat kita susah nak sembuh. Ingat senang nak sental keladak dlm badan? Sabarlah sikit tau!

Kalau dah bersih tu, senang WD bertindak untuk luaran. Itu yang siapa konsisten, cantik dia tak ingat donia

WD PROMO RM75 free postage sem. Kesan terbaik penggunaan 3 unit keatas.


Direct whatsapp : > KLIK SINI <
Info lanjut : > KLIK SINI <

Kredit info WD - 
nourainterbaik2_stokis

3 comments:

  1. Pemakaian apa² produk pun..
    kena rajin dan konsisten baru la dapat hasil yg kebabom...

    ReplyDelete
  2. Bagus juga kesan dia ye.. untuk satu badan.. janji konsisten..

    ReplyDelete
  3. 50 botol. Banyak tu.tapi berbaloi.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.