Header Ads

Jerawat takut nak main cak-cak sebab ada krim WD.

Jerawat takut nak main cak-cak sebab ada krim WD.

Berapa ramai diluar sana yang masih tak percaya krim calitan dinadi boleh bantu rawat masalah kulit muka. Ada yang kurang percaya masih cuba, dapat rasa sendiri perubahan tapi yang tak percaya lepastu tak nak cuba, terpaksa menatap feedback orang lain je laa kan?

Yang sering menjadi keraguan dan persoalan, kenapa calit dinadi jerawat dimuka yang hilang? Betul? Pertama, sebab jerawat kita ni bukan disebabkan faktor luaran semata-mata, dalaman sgt main peranan. Hormon tak stabil pun boleh jadi punca breakout. Kedua, toksin dalam badan yg berkeladak tu boleh tinggalkan cela dikulit muka. Itu yang gabungan Pueraria Mirifica X Tree Peony dalam WD ni lengkap untuk hapuskan dan merawat jerawat dari dalam. .

Jerawat merah membengkak yang menyakitkan ini, sungguh buat kita rasa rendah diri dengan diri sendiri. Nak pegang muka pon terasa pedih dan sakitnyaa. Nak tengok cermin pon rasa stressss. Nak jumpa orang pon maluuuunya. Serammmm ! sebab datang silih berganti. Macam tengah beratur nak beli tiket movie.

Tapi sejak calit calit dengan WD ni. Jerawat pon dah tak berani nak main cak cak dengan kita. Berani lah dia nak main cak cak. Sekali dia nak cak kita sental dengan WD. Menggelupurr lari sampaii tak sempat nak tinggal jejak.

Eh korangg kalau nak bebas jerawat dan sebelum ramai yg tanya kenapa kulit muka tu atau soalan yang menyakitkan hati, saya syorkan awak cuba je calit calit WD ni. Mudah dan tak perlu sapu di wajah. Kerana ianya Krim kecantikan rawatan dari dalam. Kadang2 kulit muka kita ni sensitif, jadi perkara terbaik rawatlah dari dalam. Barulah skincare/ supplement boleh buat kerja dengan baik.

Baru tahu kenapa Si Kenid ni kecil tapi harga RM95 kan? Tapi dengan baik hati ada pula PROMO hanya RM75 sahaja


Klik direct whatsapp : wasap.my/60136483362
Lebih banyak testimoni > IG : SejukSedap <

Credit info WD dari : 

6 comments:

  1. Krim WD memang terbaik. Dulu pernah jadi dropship jual. Stok laju je habis ^^

    ReplyDelete
  2. Hahaha! sama spesis dengan jerawat Hana yg suka main cak cak ^^ nice review btw :3

    ReplyDelete
  3. Bukan sebab skincare, tapi masalah kulit ini berpunca dari darah kotor.

    ReplyDelete
  4. Nk cari produk yg serasi dgn kulit bkn senang...
    tp bila dah jumpa...setia sampai bila-bila

    ReplyDelete
  5. Bagus produk WD ini.. jerawat pun segan nak datang..

    ReplyDelete
  6. geram tengok semua feedback, memang terbaik semua

    ReplyDelete

Powered by Blogger.