Header Ads

Bertambah peloles walaupun umur makin meningkat.

ainaa serum _ peea dolce lotion

Akibat peningkatan umur, perubahan hormon yang tunggang langgang, sel-sel yang dah mula tak aktif bekerja, toksin yang terkumpul dalam badan buatkan kulit alami perubahan.

Pernah tak terdetik dalam hati bila usik pipi baby "bestnyaaa kalau kulit lembut gebu macam ni!". Eh siapa kata kita tak boleh dapat kulit lembut gebu macam baby semula? Boleh dengan WD sebab kerimm ni sememangnya khusus merawat kulit dari dalam. Bukan krim timbang kilo ya!

Seronok katanya sebab jeragat makin hilang. Kesan merah-merah yang menempel seolah macam dah tertanggal digantikan dengan kulit yang bersih halus pinkish.

✅ Pueraria Mirifica X Tree Peony X Gluthathione.

Ketiga-tiga bahan hebat bergabung dalam 1 krim WD. Bertindak untuk merawat dalaman wanita, buang toksin dalam badan, stabilkan apa yang tunggang-langgang, lancarkan aliran darah, kejutkan semula sel-sel yang sudah malas bekerja.

Kalau perasan, kengkadang jerawat naik di sesetengah kawasan sahaja dan susah nak surut. Ada yang alami? Kalau nak tahu ianya berkait rapat dgn ketidakstabilan hormon dan toksin yg berkampung dalam badan kite. Selagi tak dirawat, selagi tu dia akan keluar dan keluar lagi segala bentuk cela pada kulit muka kita.

Hasilnya, taraaa! Jerawat degil yang berkali-kali tukar skincare makin hilang dipermukaan muka, kulit kasar makin gebu bila dipegang. Dari fasa kulit muka menggerutu hingga flawless, dari tona kulit gelap ke cerah satu badan. Muka pun jadi pinkish berseri-seri je sebab toksin dah keluar melalui perpeluhan dan perkumuhan.

Jangan lambat sangat jatuh cinta dengan krim WD ni, takut nanti termenyesal tak guna dari dulu. Hiks! Whatsapp 0136483362 > KLIK SINI <

Credit info WD :  nourainterbaik2_stokis

6 comments:

  1. Eh Eh ni macam muka cikgu Mia zaman sekolah dulu. Hahaha. Hai cikgu...

    ReplyDelete
  2. Kulit sihat gebu macam kulit baby, kalah anak dara.

    ReplyDelete
  3. Alahai.. Memang peloles habis.. bagus ye WD ini..

    ReplyDelete
  4. ada apa dengan umur chewahhh...
    lagi berumur lagi kena jaga kecantikan tauuu

    ReplyDelete
  5. Lagi peningkatan usia, lagi comel kita..hehe.. Tak Gitu? Mestilah dengan adanya WD ni.. WoW!! Memang flawless gileerrrr la..

    ReplyDelete
  6. betul ke ni nampak glowing la. hebat jugak kan krim kecik ni

    ReplyDelete

Powered by Blogger.