Header Ads

Batu biasa bertukar menjadi haiwan kecikk comel.

Batu biasa bertukar menjadi haiwan kecikk comel _ blog LUBUK SENI 05

Payah betul nak faham orang seni. Bila jenjalan, tersepak batu dah pastinya buat kita marah. Paling tidak pun, buat tak tahu dan teruskan berjalan.

Tapi, lain pulak hal nya dengan pemilik In K Stones , dia boleh kutip segala batu tu sebab katanya bentuk batu tuhh ada persamaan dengan bentuk haiwan. Sampai je kat rumah, dia mula melukis atas permukaan batu tadi. Cantik lukisan nya sampaikan kita boleh terlupa asal usul batu tadi.

Motipp dia simple je, untuk menyebarkan kasih sayang terhadap binatang. Bila kita ada hubungan rapat dengan alam semulajadi, maka pandangan kita terhadap sesuatu benda tu berubah. Sebab tu la, tengok batu terbayang benda lain.

Info lanjut : In.K.stones
Batu biasa bertukar menjadi haiwan kecikk comel _ blog LUBUK SENI 05

Batu biasa bertukar menjadi haiwan kecikk comel _ blog LUBUK SENI 05

Batu biasa bertukar menjadi haiwan kecikk comel _ blog LUBUK SENI 05

Batu biasa bertukar menjadi haiwan kecikk comel _ blog LUBUK SENI 05

Batu biasa bertukar menjadi haiwan kecikk comel _ blog LUBUK SENI 05

Batu biasa bertukar menjadi haiwan kecikk comel _ blog LUBUK SENI 05

Batu biasa bertukar menjadi haiwan kecikk comel _ blog LUBUK SENI 05

Batu biasa bertukar menjadi haiwan kecikk comel _ blog LUBUK SENI 05

Batu biasa bertukar menjadi haiwan kecikk comel _ blog LUBUK SENI 05

Batu biasa bertukar menjadi haiwan kecikk comel _ blog LUBUK SENI 05

Batu biasa bertukar menjadi haiwan kecikk comel _ blog LUBUK SENI 05

10 comments:

  1. Alahai comelnya..tapi kami tak kreatif. Kalau tak boleh buat letak atas almari

    ReplyDelete
  2. Ya Allah...
    kenalah diaorang ni kreatif sgt...
    geram comel sgt..

    ReplyDelete
  3. Adoi.. berbakat sungguh tangan beliau.. batu yang nampak biasa bertukar menjadi luar biasa.. memang terbaik..

    ReplyDelete
  4. Sungguh berbakat dan kreatif... Memang cantik lukisannya

    ReplyDelete
  5. Kucing tu comel sangat, nampak real jer, tak tau kucing ker batu, tak pernah nampak lagi cam nie, biasa org tulis kata2 motivasi jer... Boleh dijadikan pemberat nih...

    ReplyDelete
  6. Inilah yang dikatakan seni. Terbaik.

    ReplyDelete
  7. Batu biasa bertukar menjadi haiwan kecikk comel.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.