Header Ads

Tolong lukiskan henna kat jari jemari gebu kawan.


Hah comel tak henna yg Ema lukiskan untuk kawan masa dia nikah ni? Puas men-google tau sebabnak cari idea corak apa sesuai. Makin payah bila internet plakk takdo. Meraba cari idea. Akhirnya jumpa yg berkenan di hati. Ema pun mulaka misi melukis. 

Aduhh duh, sebenarnya tangan ni dah keras. Lama tak melukis. Hihii. Kalau perhati bebetul, henna yg Ema lukis tu tak sama besar. Nasib baik tak perasan sangat. Kawan pun puas hati je. Hehehe



Uols pandai lukis inai tak? 
Cuba kongsi sikit tips nak buat henna nampak kemas & cantik.

6 comments:

  1. pandainya lukihh, kita memang tak reti la

    ReplyDelete
  2. Wow..kagum akak tengok tangan seni Ema..bagus la...bila expert macam ni boleh buat duit ni....

    ReplyDelete
  3. nampak cantik hasilnya, thanks sebab bagi ilham

    ReplyDelete
  4. nampak cantik hasilnya, thanks sebab bagi ilham

    ReplyDelete

Powered by Blogger.