Friday, December 1

Kena perhati bebetul gambar ni sebab anda bakal di tipu.


[26 gambar]
Perghh, otak tu rasa berpusing sangat nak cuba faham gambar lukisan Robert Gonsalves. Dia pelukis dari Kanada. Lukisan optik yang dia lukis memang tiptop sebab ada DUA gambar berbeza dalam satu gambar. Dah jom la, layan beberapa hasil seni dia ni. Banyak lagi sebenarnya. Kalau uols rajin, gi acah pakcik google, taip je nama dia. Hehehe

lubuk seni _ Robert Gonsalves 34



 





lubuk seni _ Robert Gonsalves 34

lubuk seni _ Robert Gonsalves 34

lubuk seni _ Robert Gonsalves 34








Artikel Terkait

4 Luahan Hati

Cantik sangat. Sangat berbakat pelukis ni.
Dua benda yang berbeza. Such a good and nice painting indeed.

isk otak dia tak tahu la, cmne la dia boleh terpikir nk buat art camtu kan.

Woww... hebatnya. Dah macam KBAT (Kemahiran Berfikir Aras Tinggi) untuk sistem pendidikan kita. Cara teknik lukisan dia mmg genius.

hah betul tu, tak tercapai akal ku nk buat lukisan camni


EmoticonEmoticon