Header Ads

Guestbook salut kain lace kalahkan gaun pengantin.

adorable-lace-guestbook

Eh teringat ada buatkann guestbook untuk kawan baik Ema. Tema kaler krim bunga pink ni pilihan dia sendiri. Sebenarnya ni la kali pertama Ema buat guestbook. Lama jugakk la tahun 2015 punya artwork. Masa tu takde blog lagi. Takpe la nak uplod sekarang kan. Hehehee.

adorable-lace-guestbook

Guestbook ni gunakan kain lace. Ada tambahan hiasan manik coklat jernih dan manik kaler pink. Manik tu Ema jahit terus kat kain tu, bukan gam je okke. Sebab nak nampak lagi kemas gittuw. Okke la, selebihnya kita layan je gambar di bawah ya.




Kotak kaler hitam tu kotak untuk guestbook. Smart kan? Siap ada uncang buku lagi. Kerlass kau jah! Ohya tu hah, Ema bagi sekali buku mini penuh dengan kata-kata hikmah, kenkunun motivasi la. Kawan tu kan baru kawen, kita tiupkan semboyan semangat lerr. Hik hik. 

adorable-lace-guestbook

adorable-lace-guestbook

Tu je la nak kongsi. Boleh pilih macam2 corak kat PILIH GUESTBOOK DISINI . Banyak pulakk bebel Ema ni kan. Kalau korangg suka, rasa nak sponsor seketul guestbook la kat korang la. Hehee. 

Amacamm korangg nak tak? 


5 comments:

Powered by Blogger.