Tuesday, November 28

Ada perubahan! Muka terasa lembut, parut mula hilang.


Uolls tengok la ni! 

Banyak tau feedbackk letops pasal krim cinonett ni. Kenid bukan sebarang kenid, kenidd kenid cili padi. Krim WD berteknologi nano, menyerap pantas ke dalam badan uolls. Segala masalah kulit dirawatnya dari dalam. Sebab tu calit kat nadi iaitu kawasan paling banyak pembuluh darah. .

Sedar² cantik luaran, sihat dalaman.


Salah satu kandungan WD adalah Peuraria Mirifica. Benda ni kat Thailand diorang makan macam tu je sebab senang dapat. Kita pulak proses jadikan produk sebab kat sini takde. Sebab tu la orang Thailand cantik cantik melentikkkk.

Keistimewaan Pueraria Mirifica :
🌸 untuk kecantikan kulit
🌸 memberi bentuk badan yang sempurna terutama pada bahagian payudara dan pinggul.
🌸 mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara.

Wowww hebatnya peuraria mirifica ni.. Bestnyee guna WD kan bukan jer dapat kulit cantik glowing berseri seri tapi dapat juga effect sampingan dari kandungan bahan Peuraria Mirifica ini ❤

Walupon hanya calit calit je tapi kesan SUPERB BERGANDA GANDA. Best kan kan kan? .

Mehh nak tahu info lanjut?
klik link sebelah wasap.my/60136483362

Follow @emaveto_ enjoy tips & petua

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon