Monday, November 13

Kulit licin, sihat, glowingg pinkish angkara krim viral.


DULU MAKE UP, SEKARANG PUN MAKE UP

Bezanya sekarang walau make up nipisss tapi lebih menawan tertawan. Kulit muka terserlah seri. Mana taknya, jerawat yang bertempek di wajah selama ni dah hilang. Inilah yang terjadi bila kulit licin, sihat, glowingg pinkish gara gara WD.

Bila berjerawat ni, walau make up tebal pun masih nampak tak flawless. Jerawat timbul berbiji, pori jelas kelihatan dan muka tetap berminyak. Kan? Namun selepas konsisten calit WD, make up tipisss pun tetap nampak lebih jelita dari sebelumnya ❤️

FUNGSI WD 👇🏻 .
1️⃣  Menaikkan seri wajah (glowing)
2️⃣  Mencerahkan kulit
3️⃣  Menegang dan memantapkan sel-sel tisu kendur
4️⃣  Membantu mengatasi/mencegah masalah jerawat dan jeragat
5️⃣  Merawat masalah eyebag/lingkaran hitam bawah mata
6️⃣  Membantu mencerahkan kulit kusam dan tona tidak sekata.
7️⃣  Mengurangkan kesan parut
8️⃣  Mengurangkan blackheads & whiteheads
9️⃣  Mengurangkan kulit berminyak
🔟  Menjaga kelembapan kulit
1️⃣1️⃣  Antipenuaan (awet muda) .

Banyak kannnn manfaat u olss boleh dapat. Siapa dah terkena jerat WD ni memang tak pandang dah pasal harga. Sebab manfaat sebotol si Kenid ni mengatasi harga. Harga dah jatuh no 2. Bayangkan, usaha korang cuba bermacam jenis produk tak berkesan tapi calit WD ehhh cepat pula jerawat menghilang. Pakej muka tampil makin glowing. Paling pentinggg kulit muka tak rosak sebab WD tidak dicalit diwajah tetap dinadi sahaja.

Jadi jangan hairanlah kenapa pengguna WD cantik cantik belaka 💃🏻 .

Nak cantik jelita juga? .

WD PROMO RM75 sahaja sekarang.
Whatsapp 0136483362 okayh!
atau klik je link wasap.my/60136483362

Artikel Terkait

1 Luahan Hati so far


EmoticonEmoticon