Monday, November 13

Berbulan dah lebam ni, guna WD barulah pudar.


Ehh pernah tak terjadi kat uols badan lebam biru tak hilang²? Ohh Ema pun baru jumpa sejenis masalah yg macam ni.

Ingatnya lebam boleh hilang dua tiga hari. Paling lama pun seminggu. Walaupun tak diketahui punca² sebenar, tapi uols terpaksa gigih nak hilangkannya. Kalau kena badan, tak rasa ralat sangadd, sebab tak nampak kann. Tapi kalau muka? Tak ke meratap nasib 😥

Puas iktihar nak hilangkan. Dah berbulan² tau lebam tak surut. Mujur terjumpa krim kenidd #womendesiree. Baru habis satu botol, dah nampak sinar harapan. Syukur laa..

Makin pudar dah. Yang penting konsisten dan sabar. Alaa bukan susah pun. Sapu kat 3 bahagian nadi. Untuk kes berat camni, sapu nipis kat lebam tu. Dari tak buat apa, baik iktihar sesuatu. Yang penting, tips tambahan minum air putih 2 liter sehari untuk kesan terbaik.

Info lanjut, klik link

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon