Sunday, November 12

Kulit makin cerah, jerawat pun jarang² nak naik.


SO FAR SO GOOD! .
Itulah hasil penemuan terkini pengguna setia krim terapi kecantikkan WD. Ehh ibu peknen pun boleh pakai tau, ingat anak dara je ke?

Sejak sapu krim ni di 3 nadi utama, kulit makin cerah tau. Makin howt la ibu mengandung kan sebab makin menjadi-jadi pulak naik serinya.

Jerawat pulak makin jarang tumbuh. Pelik kan? Selalunya ibu peknen akan mengalami simptom perubahan hormon mengakibatkan masalah naik jerawat, tapi ibu yang ni, jerawat bukan satu masalah. Mujur ada WD.

Awak pula bagaimana? .
Tak tahan makan jamu? Tak suka ber-suppliment? Tak rajin buat detoks setiap pagi? Maka, sapu WD lah jawapannya. Sapuan nipis di 3 nadi utama, tapi sampai ke muka dapat kesannya. Bestkan? Eh mesti la best.

Mehh lekaih cuba sekarang ⤵️
jom tengok lebih banyak testimoni hebat
ig : sejuksedap 

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon