Tuesday, November 14

Beza dulu dengan sekarang, tiada lagi cik jerawat.


Wanita mana tak hepi kan bila masalah kulit telah hampir sembuh.

Makhluk asing yg bernama miss J makin menghilang, dah takut nak bertapakk kat wajah kita. Bayang-bayang pun ghaib entah kemana. Eee best sangadd la.

Ada banyak cara nak rawat jerawat. Boleh guna petua, boleh juga guna produk.

Kalau petua, ambil titisan air lemon dan sapu nipis ke muka. Boleh juga amalkan bedak sejuk setiap malam. Ni cara toknek kita dulu la.

Tapi uols rajin ke tu?

Takpe, faham sangadd tu uols tak rajin. Hihi. Jadi guna aje Sabun #SejukSedap yg diperbuat dari bedak sejuk ni. Dah la mudah, cepat pulakk tu, memang berbaloi la!

Khasiat sabun SS ni sebijik macam bedak sejuk, lebih kepada masalah jerawat & berminyak. Yang pernah guna sabun ni je faham akan kesedapan SS.

Dahh jom kita borak panjang lebar,

Info lanjut, klik link

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon