Friday, November 24

Jimat terlajakk dengan SS sebab sangat tahan lama.

sabun bedak sejuk SS _ sejuk sedap

Beli dah lama tapi tak habis habis. Tak sabar dah ni nak merepeat. Memang jimat la guna sabun ni. Berbulan tau baru habis.

Selesa pakai sabun ni, muka terus rasa aman damai tanpa berminyak. Camni la best kalau nak mekap secantik mana, setebal mana pun takde masalah sebab masalah minyak berlebihan tiada lagi.

Lepas pakai pun sedapp iskk isk memang kena order lagi la ni jawapnya. Sabun SS daripada 10 bahan semulajadi. Uhh tu yang sedapp selesa je bila lepas cuci muka dgn sabun ni.

Sabun melindungi kulit uols dari serangan udara. Udara mengandungi pelbagai bakteria dan virus yang mengakibatkan jerawat.

Tapi bila minyak takde hah camne plak virus nak lekat kan? Tu la untungnya kalau uols berbedak sejuk cara moden ni.

Meh lekaihhh kita bual panjang lebar, tak faham atau ada benda nak tanya rojer je tau

FAST RESPONSE 👇 👇 👇 👇 👇
Info lanjut, klik link

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon