Header Ads

Photobooth 'chalkboard' untuk jamuan makan.


Ini antara photobooth paling digemari oleh kastemerr kami. Ye, tidak terhad kepada hitam & putih, jenis "chalkboard" ni masih penuh kaler sebab kami guna kapur warna jenis fluorescent. 

Ohya ni gambar lama tau. Ini gambar lama masa EmaLisa dapat job jamuan Hari Raya tahun 2015. 

Sekarang, untuk tempahan chalkboard, we'ols guna besi stand. Jadi nampak lebih kemas la berbanding gambar ni. Apa pun jom layan beberapa gambar tetamu di photobooth ya. PM detail wasap.my/60136483362











8 comments:

  1. Replies
    1. terima kasihh, ni buat sebab hobi je ni, takde serius pun :P

      Delete
  2. menarik! nanti sha kahwin nak order boleh? hehe

    ppssst jemput join ga sha ; http://shafyqahazahar.blogspot.com/2017/11/giveaway-shfyqhazhr-x-printcious.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. bolehh.. boleh.. hehe. nnt kita risik tepi. thanks nnt ema join

      Delete
  3. Comel la..
    pernah tengok photobooth pakai papan hitam ni masa gi baby shower kawan.. kagum tengok tulisannya kemass je

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye betul tu, tulisan mmg main peranan! tq kata comel, heheh

      Delete
  4. Menarik la...kalau akak nak buat majlis nanti bleh la contact Ema

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeayy, nnt kita hallo2. alaa ni pun hobi je ni.

      Delete

Powered by Blogger.