Friday, November 24

Makcik jerawat ghaib entah kemana, rasa heppi je.

sabun bedak sejuk SS _ muka sejuk sedap

Stress ke tu tengok wajahh sendiri? Kenapa eh strees. Ohhh yela bila jerawat datang tak diundang, minyak muka pula keluar ikut suka tak kira masa. Kalau saya pun stress.

Mohon bersabar sebab jerawat bawah lapisan kulit mcm ni memang lambat hilang. Dah la lambat, bila seketul hilang, muncul lagi seketul. Hmmm . Tu belum kira masalah parut.

Tips mudah, kurangkan menyentuh muka. Kalau muka dah start rasa berminyak, cecepat cuci dgn Sabun Bedak Sejuk ya. Minyak yg dibiar terlalu lama akan memerangkap kotoran, pastu jerawat BARU akan tumbuh lagi.

Nak halang jerawat tumbuh dengan riangnya? Mehh order lelaju Sabun #SEJUKSEDAP dengan saya. Rege mampu milik, kompom berbaloi. Tahan lamaaa pasti puas hati 😆


FAST RESPONSE 👇 👇 👇 👇 👇
Info lanjut, klik link

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon