Friday, November 24

Rawat kulit dari dalam, guna WD penyelesaian terbaik.

wdec WD _ nad adleesya beauty women desiree

Pernah takk terpikir camne muka bermasalahh kembali berseri? Nahh Ema bagi sikit info bahan penting dalam seketul WD:

Arbutin : datang dari daun burberry, cranberry dan pokok pear. Kalau dekat Jepun dan Korea, arbutin ni memang pemes digunakan. Sebabnya, mampu merawat kulit khususnya pigmentasi, melambatkan proses penuaan seperti kedutan, bintik-bintik hitam dan sunburn.

Tree Peony: dijadikan ektraks dan merupakan antara bahan utama dalam WD. Bahan ini membuang toksin berkeladak dalam badan. Toksin penyebab utama uols masih tak dapat kesan, muka makin teruk walaupun dah cuba memacam skincare, makan supplement. Dah labur banyak duit tapi sayang dalaman masih berkeladak.

Pueraria Mirifica: atau dikenali sebagai ubi betina. Bahan ini sangat bagus untuk kecantikan dalaman. Dah jumpa penawar untuk masalah jerawat bertempek tu. Caranya, guna aje bahan ini untuk rawat jerawat dari dalam. Sebab tu lahhh sapu kat nadi, sampai ke muka kesannya.

Alkisahhnya, kesemua bahan ni bergabung dalam sebotol WD ! Hebadd kan awak?

Nak cantik nak sihat, guna je WD. Dia buat kerja secara senyap, tiba2 tengok kulit makin cantik hari demi hari. Satu persatu masalah akan dirawat. Dan satu persatu kebaikan u olss akan rasai. Kerana itulahh selalu pesan kena konsisten calit WD, faham dah kan apa sebabnya? Hiks 👍

Penangan WD ni sekali orang pandang, boleh tertoleh lagi sekali. Bak kata pengguna setianya, harga RM95 hanya dapat 1 krim apadehalll kalau manfaatnya tak terkira banyaknya. Sekarang harga promo RM75 je tau awakk 🙊


FAST RESPONSE 👇 👇 👇 👇 👇
Info lanjut, klik link

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon