Saturday, November 18

Buat sendiri kerusi, hias macam nak letak kat pelamin.


Kerusi ni kecik aje, 
muat punggung 1 dewasa dan 1 kanak-kanak. Hehehe. 

Kerusi ni sesajerr buat kot leh buat gosip anak beranak di kala petang kanss. Memang buat dari A to Z. Ema sendiri yang amik ukuran, gergaji kayu tau, dari mula sampai habis.

Maap la, takde plak gambar step by step sebab excited sangadd buat kerusi ni. Melayan dari pagi sampai petang. Kalau ayah ema buat, kompom sejam dua je. Hiks.

So gambar bawah ni, kerusi yang dah siap la. Pastu mintak tolong sama2 dengan adik Ema angkut kerusi ni bawah masuk dalam rumah sebab nak pakaikan "baju" pulaks.


Kain ni semua dari kain lebihan. Mama Ema ni tukang jahit. Jadi, banyak lah kain lebih buat matching kain. Habis selongkar stor mama, jumpa kain kaler gold ni. Ema pun jahit la, cantum sana sini sampai tertutup semua kayu tu.


Bila dah siap, macam ter-lawa sangad pulak. Ala-ala singgah sana Maharaja gittew. Hihi ayat perasan~ okke la dah siap. Lepas ni nak layan projek ape entah lagi. Hehe

Artikel Terkait

4 Luahan Hati

Kreatifnya lahai ema ni.. rajin jugak tu..

kalau tengah rajin mmg camtu, abeh semula dikerjakan. hihi

tu la kan, ema pun rasa mcm ter lawa tak sengaja. hahaa


EmoticonEmoticon