Tuesday, November 14

Hormon tak stabil & toksin berkeladak punca jerawat degil.


Kenapa sapu dinadi tapi jerawat dimuka yang hilang?

Uols tahu tak, jerawat juga disebabkan faktor dalaman, bukan hanya luaran semata. Hormon tak stabil pun boleh jadi punca breakout. Toksin berkeladak dalam badan juga boleh tinggalkan cela dikulit muka.

Gabungan Pueraria Mirifica dan Tree Peony dalam WD ni lengkap untuk hapuskan dan merawat jerawat dari dalam. Tiada lagi masalah jerawat merah membengkak. Semua tu tinggal kenangan.

Kalau tak dulu hanya buat kita rasa rendah diri dengan diri sendiri. Nak pegang muka pon terasa pedih dan sakitnyaa. Nak tengok cermin pon rasa stressss. Nak jumpa orang pon maluuuunya. Serammmm ! sebab datang silih berganti.

Tapi sejak calit calit dengan WD ni. Jerawat pon dah tak berani nak main cak cak dengan kita. Berani lah dia nak main cak cak. Sekali dia nak cak kita sental dengan WD. Menggelupurr lari sampaii tak sempat nak tinggal jejak .

Krim WD sangat mudah dan tak perlu sapu di wajah. Kerana ianya Krim kecantikan rawatan dari dalam. Kadang2 kulit muka kita ni sensitif, jadi perkara terbaik ialah rawat dari dalam. Barulah skincare/ supplement boleh buat kerja dengan baik.

Nak cuba, meh la lekaih whatsapp

Info lanjut, klik link

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon