Friday, September 1

Bau semulajadi Sabun Bedak Sejuk, muka tak kering.


Perkara paling menggembirakan Ema bila dapat feedback bertubi camni daripada kesayangan @sejuksedap .

Guna sabun bedak sejuk SS dapat bukan satu tapi 3 kesan positif, hah siapa tak heppi kan. Awak hepy, Ema lagi hepi, rasa nak terbang tau.

Bau sabun natural ala2 semulajadi macam kat taman bunga gittuw. Pakai la banyak kali pun muka tak kering. Ehh ni untuk yang jenis berminyak boleh pakai banyak kali.

Kalau awak jenis kulit kering, untuk kali pertama pakai sabun ni cuba la guna sekali sehari ya. Tengok kulit sesuai atau tak. Lepas tu baru la boleh cuci berkali2 macam si dia ni.

Ada hati tu nak repeat lagi. Alhamdulillah. Kalau sabun tak bagus, takkan ada nye terfikir nak belikan untuk adik. Katanya adik banyak jerawat. Biasalahh student, stress tu belajo. Hihi

Sabun ni memang sesuai tau untuk kulit jerawat. Almaklum laa kesan sebijik macam petua bedak sejuk, cara guna je macam sabun.

Okke laa nanti Ema kongsi lagi feedback ya. Banyak lagi tak haplod ni. Ramai dah peminat Sabun Bedak Sejuk SEJUK SEDAP. Hehee

Berminat nak tahu info lanjut, KLIK SINI
atau

Artikel Terkait