Header Ads

Rak buku berbentuk haiwan, tanpa guna paku & skru.

Tak kurang hebatnya kan perabot kayu berbentuk haiwan ni. Sangat kreatif pereka ni kerana menghasilkan perabot lain dari yang lain. 

Pada pandangan Lisa, rak sebegini lebih kepada 'nak cantikkan rumah' dari 'nak guna'. Dari sudut lainnya, rak terbuka dan banyak ruang begini sgt mudah perangkap habuk dan agak leceh untuk dibersihkan. Melainkan rumah awok ada aircond je 24 jam, sesuai lah diletakkan untuk menaikkan lagi seri dalam rumah hiks. 

Eh jangan kang beli pastu anak buat main menunggang macam apa hahahaha. Cuba tengok rak haiwan mana yang korang suka...
















Kalau nak tahu, harga rak ni ada yang dijual hingga mencecah RM1,200 - RM 4,000 keatas dan ia dijual pieces by pieces (belum dipasang) . Macam lego, pembeli kena pasang sendiri tanpa memerlukan gam dan skru. Best kan ? hehehe...


Teringin nak beli letak kat rumah ??? Boleh beli kat sini :)

2 comments:

  1. Menarik jugak... Tapi betullah kata Ema, kurang praktikal, perangkap habuk... Sekali kena langgar dek bebudak nih, jenuh nak pasangkan balik... Cuma kalau sukakan kelainan boleh lah cuba, tanggung je lah risiko nyer...

    Saya suka yang unta tu...

    ReplyDelete
  2. Siap reti buat ni memang power lah heheh :3

    ReplyDelete

Powered by Blogger.