Monday, April 24

Kotak hadiah pelbagai bentuk, buat sendiri puas hati.

Haa takkan tak tauu kan kotak hadiah tu apa. Lisa sebenarnya sangat sukakan kotak sebab boleh isi macam². Kalau kat bilik tu, kotak ni lah yang boleh mengelakkan barang dari bersepah kan.

Untuk kotak hadiah pula, Lisa dari dulu lagi memang suka buat sendiri. Siapa cakap buat kotak ni susah ? Asalkan ada ukuran yang tepat dan teliti, pasti kotak yang dihasilkan nampak cantik dan kemas kan. So bagi yang nak belajar buat kotak sendiri, boleh cuba template yang ada ni, cuma size kotak tu boleh adjust ikut size yang korang suka.

Selamat Mencuba !!!










  









  



   








Artikel Terkait


EmoticonEmoticon