Thursday, February 9

Macam ni punya comel terlajak, aku rela berlapar.


[50 gambar]
Ya Allah, 
kenapa kreatif sangat nihhh. 
Tak sampai hati lah nak makan huhuhu... 

Tapi kan, teknik berjaya menarik minat bebudak yang payah makan tu.
Cerr ibu² boleh try bagi nanti.
Semua seni makanan berpunca dari Ida Skivenes.
Dia asal dari Norway.
Tak tahu la motipp dia buat untuk apa, 
takde plak dia sebut pasal nak bagi anak makan ke.
Yang pasti dia memang suka menghias makanan sebelum makan makanan tersebut.

Nak tengok lagi banyokk gambo?
Pi follow lekaihh ig dia --> instagram 

Artikel Terkait