Wednesday, October 19

Biskut ini terlalu comel untuk di ratah, tak sanggup nak makan.


[46 gambar] 
Apehal comel sangat biskut ni ? 
Bila biskut comel sangat camni, 
bab sedap tak sedap tu kita letak no.2. 
Yang penting comel. Betul tak ?

Kalau nak tau, cookies ni semua datangnya dari Jana Lee Bake Shop.
Kedai tu terletak di Colombus, Ohio. 

Basically, hiasan biskut kiut miut ni berasaskan gula ini .
Dibuat dan ditempah khas untuk majlis tertentu. 

Lisa tengok Si Jana ni pon boleh tahan comel macam biskut jugak hehe...

 

Artikel Terkait