Saturday, July 23

Kisah tragis PENCINTA bedak sejuk

KISAH INI PUN BERMULA ...
Wanita & cantik berpisah tiada ,
Walaupun nak tidur pun kena cantik tau , 
barulah lena , muka selesa cam kena dodoi . 
Betul tak ?? Sleeping beauty gitu .

Kalau malas bersihkan muka ,
muka selekeh makin selekeh 24 jam ,
mekap pagi tadi pun hadoo lagi .
 Kalau camni susah laa wooi !
Giler pemalas ! Adeyhh ...

Pakai bedak sejuk memang bagus ,
tapi itulah , saya ada masalah sikit .
Masa tunggu tempek bedak tu kering ,
saya kerap terlelap sampai ke pagi ,
Maklumlah katil empuk seru nama . 
Asal landing je , 5 minit dah gone .
Kahkahkah !

Mimpi ngeri bermula bila...
saya berbedak sejuk malam buta .
Suami kat sebelah terkejut boboi ,
lemah jantung nyaris nak pitam sebab...
ingatkan hantu manalah datang menempel,
nak kata cik pontianak bukan ,
hantu kak limah pun bukan ,
ju-on lagi lah bukan .

Sebab muka yang ni lebih dasyat .
Isk ! Isk ! Isk !
Rupanya saya la oranglah ,
yang berbedak sejuk tadi .
Hmmm speechless .
(-___-)
Ok fine .

Sekarang saya steady je .
Sebab saya dah ada SEJUK SEDAP .

Senang & cepat ! Cuci bilas dah siap ! 
Tak sampai 5 minit pun weyh !

 
Paling best sebab...
Khasiat bedak sejuk still saya dapat !
Sejuk... sedap je pakai kat muka .
Pastu kan uolls , (saja nak bagi jeles)
Muka pun makin cun melecun .
Kulit muka berminyak dah takde .
Jerawat pun entah pi mana .
dah nama pun sabun homemade ,
memang FREE chemical la .
Syiok giler tak terkata dah ni ,
Memang best lahhhh !!! 

WADUHH WADUHH !
NATURAL BEAUTY GITU .
Tiada lagi kulit berminyak dan jerawat nasi !
Wahh terbaikkk tok nek !

Artikel Terkait

3 Luahan Hati

terkejut Abe Nik
dahlah tgk malam bukak2 ada gambar tu hu3


EmoticonEmoticon