Header Ads

SOSEJ AYAM lulus Atkins !

2 dada ayam
1 biji cili api
2 ulas bwg putih
2 biji bwg kecik
1 biji telur.



Blender smua. Takyah tambah air. Telur boleh gerakkan blender dah.

Letak dalam mangkuk. Gaulkan dengan garam. Lada putih.

Kalau ada oregano /mix herb/ basil boleh tambah bagi wangi.

Ambil daun pisang. Layur kat api. Balutkan isi ayam tu ikut kretiviti. Kukus 30 minit.

= gambar sebenar (bawah) mengikut resepi diatas =

Sumber : Buku Resepi Cik Bunga April

* KEMBALI KE KOLEKSI RESEPI
klik gambar dibawah
http://www.lubukseni.com/2016/06/resepi-diet-atkins.html

.

6 comments:

  1. inilah sebenarnya RAHSIA KEJAYAAN diet atkins, korangg patut cuba resepi ni, memang terbaik! dan boleh kurus cepat sebab kurang karbohidrat

    ReplyDelete
  2. menarik juga kan makanan atkin ni. cara buat pun takde la susah mana pun, asalkan rajin, semua pasti boleh ke arah kehidupan yang lebih sihat

    ReplyDelete
  3. bila ada resepi macam ni, barulah comfirm lulus diet

    ReplyDelete

Powered by Blogger.