Header Ads

MURTABAK TELUR lulus Atkins !


2 Biji Telur
1 ekor ikan sardin tin [hancurkan]
1 sk kuah sardin
Bawang besar [potong dadu]
Cili padi/cili [potong dadu]


Campurkan semua bahan , pukul sampai sebati
Tuang dalam non-stick frying pan [tanpa minyak] / kuali [minyak sesudu]
Masaklah macam masak telur dadar . BOLEH DITERBALIKKAN
Siap di hidang sedap dimakan bersama-sama kari cair

= gambar sebenar (bawah) mengikut resepi diatas =



Sumber : Buku Resepi Cik Bunga April
***** TEKAN GAMBAR DIBAWAH
untuk kembali ke KOLEKSI RESEPI


7 comments:

  1. kalau dah malas sangat, buat ni senang ler

    ReplyDelete
  2. inilah sebenarnya RAHSIA KEJAYAAN diet atkins, korangg patut cuba resepi ni, memang terbaik! dan boleh kurus cepat sebab kurang karbohidrat

    ReplyDelete
  3. menarik juga kan makanan atkin ni. cara buat pun takde la susah mana pun, asalkan rajin, semua pasti boleh ke arah kehidupan yang lebih sihat

    ReplyDelete
  4. bila ada resepi macam ni, barulah comfirm lulus diet

    ReplyDelete
  5. Macam sedap... Macam lapar jer tengok pose2 nih...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.