Header Ads

CHESSE CRACKERS lulus Atkins !


slice cheese
timun jepun
tuna
mayo


-1 keping Cheese dipotong 4
-Masak atas kuali non stick guna api besar
-bila cheese cair dan warna bertukar coklat tutup api
-bila sejuk dia dah tukar jadi biskut
-pindahkan ke dalam bekas kedap udara
-potong timun halus-halus
-campur timun + tuna + mayo
-gaul rata
-bila nak makan..amik biskut cheese..
-letakkan topping kat atas

= gambar sebenar (bawah) mengikut resepi diatas =



Sumber : Buku Resepi Cik Bunga April
Resepi oleh : Bard Badariah

* KEMBALI KE KOLEKSI RESEPI
klik gambar dibawah
http://www.lubukseni.com/2016/06/resepi-diet-atkins.html
.

6 comments:

  1. nice. selalu lepas cheese cair terus je makan

    ReplyDelete
  2. inilah sebenarnya RAHSIA KEJAYAAN diet atkins, korangg patut cuba resepi ni, memang terbaik! dan boleh kurus cepat sebab kurang karbohidrat

    ReplyDelete
  3. menarik juga kan makanan atkin ni. cara buat pun takde la susah mana pun, asalkan rajin, semua pasti boleh ke arah kehidupan yang lebih sihat

    ReplyDelete
  4. bila ada resepi macam ni, barulah comfirm lulus diet

    ReplyDelete

Powered by Blogger.