Header Ads

BURGER MALAYSIA lulus Atkins !


Roti:
50g Cream cheese
Sebiji Telur
Esen vanilla
Loyang (takoyaki /muffin)


1. Campur semua bahan dan masak dalam loyang . Sukatan bahan ikut suka & depend pada banyak mana nak buat . Cthnya : Kita buat 4 bji roti je pakai loyang tako sebab nak makan sikit & banyak pilihan . Lepas dah masuk belah bahagian tengah jangan sampai putus .
2. Ikan bilis gorengkan masak sambal . Masukkan dalam belahan roti .
3. Apitkan sayur tengah , boleh letak sayuran seperti timun dll .

= gambar sebenar (bawah) mengikut resepi diatas =




Sumber : Buku Resepi Cik Bunga April
***** TEKAN GAMBAR DIBAWAH
untuk kembali ke KOLEKSI RESEPI
.

6 comments:

  1. inilah sebenarnya RAHSIA KEJAYAAN diet atkins, korangg patut cuba resepi ni, memang terbaik! dan boleh kurus cepat sebab kurang karbohidrat

    ReplyDelete
  2. menarik juga kan makanan atkin ni. cara buat pun takde la susah mana pun, asalkan rajin, semua pasti boleh ke arah kehidupan yang lebih sihat

    ReplyDelete
  3. bila ada resepi macam ni, barulah comfirm lulus diet

    ReplyDelete

Powered by Blogger.