Tuesday, May 31

Make-up muka pada lukisan, macam "mekap"kan orang.


[22 gambar] 
Kali ni , Ema tertarik dengan kerja pelukis potrait Natalia Vasilyeva.
Dia berasal dari Moscow , Russia . 

Macam mana kita tengok orang mekap, macam tu juga la dia mekapkan lukisannya . 

Pastu ada la guna pensel kayu dan warna air sikit . 
Natalia cuma lukis gambar budak dengan wanita je 
~ lebih kepada fashion illustrations . 
Kadang kala lukis potrait kat phone cases.  

Satu potrait mengambil masa 2-3 hari untuk disiapkan . 
Portrait saiz A4 (1 orang) berharga 250 USD per 1 work . 
Kalau satu potrait lebih dari seorang gambar...
jadi lagi mahal la . 

Apa pun , jom layan hasil kerja dia . 
Amazing wooo ~





Artikel Terkait