Wednesday, May 25

Fefeling tepi pantai bila duduk kat meja unik ni kan?!



[16 gambar]
Alexander Chapelin dan Lapierre Patrick pereka dan pembuat meja kopi.
Uniknya, mereka hasilkan meja bercorak pantai atau lagoon.
Meja ni diperbuat dari mosaic (atau batu marmar).

Lisa tak pasti lah harga dia berapa (tak dinyatakan) .

Dalam otak Lisa terbanyang satu benda je, 
uols cerr berangan jap.

Sesambil uols hi-tea waktu petang dengan cuaca redupnya, 
mesti dapat fefeling duduk tepi pantai kann. 

Auchhhh !!


















Klik link kat bawah ni kalau nak tahu lebih info pasal diorang :)

*********

Artikel Terkait