Tuesday, March 8

Ok aku terkejut !! Lukisan dia macam hidup wei...



[21 gambar]
Ada laa sorang mamat Itali tu nama Alessandro Diddi .
Modal seni dia guna pensil dengan kertas aje.
Yang bestnya, dia punya lukisan optik memang gempak.
Macam real kot, tak cukup tengok sekali lalu.

Macam nak terkeluar gittuw, mat salleh panggil 3D.

Kau layan je la gambar² bawah ni,
mesti jadi bingai macam mana la dia boleh kreatif sangat. .





















Artikel Terkait